پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۶۶۲۱۱۱
۰۸:۰۸
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

تصاویر| زندگی لاکچری یک آقازاده؛ از قمار در لاس وگاس تا سفر با هواپیمایی خصوصی!

تصاویر| زندگی لاکچری یک آقازاده؛ از قمار در لاس وگاس تا سفر با هواپیمایی خصوصی!
شیخ "خلیفه بن حمد بن خلیفه آل ثانی" ۲۸ ساله از سال ۲۰۱۱ میلادی در لس آنجلس مشغول تحصیل است. این شاهزاده قطری با هواپیمایی خصوصی به آن شهر رفت و آمد می‌کند و همراهان زیادی را در طول سفر در اختیار دارد.
۰۸:۰۸
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
به گزارش آفتاب نیوز،

شاهزاده‌ای که در هتلی لوکس، میان جمعی از زنان زیبا زندگی می‌کند و با سوپرکارهای مولتی میلیون دلاری رانندگی می‌کند، به پارتی‌هایی می‌رود که ستارگان خانواده کارداشیان در آن حضور دارند و در لاس وگاس نیز قمار می‌کند. همزمان مشغول تحصیل است! این زندگی پسر امیر قطر در امریکا است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شیخ "خلیفه بن حمد بن خلیفه آل ثانی" ۲۸ ساله از سال ۲۰۱۱ میلادی در لس آنجلس مشغول تحصیل است. این شاهزاده قطری با هواپیمایی خصوصی به آن شهر رفت و آمد می‌کند و همراهان زیادی را در طول سفر در اختیار دارد.

او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرده است. این شاهزاده جوان به خوشگذرانی‌هایش معروف است. او در هتل بورلی ویلشایر اقامت دارد که محل اقامت و رفت آمد ستارگان زن زیبای هالیوود است.

هزینه هر شب اقامت در آن هتل ۶۰۰ دلار است. تنها در طول شش ماه سفر در سال ۲۰۱۴ میلادی به لاس وگاس، برای قمار و تفریح این شاهزاده قطری ۳۰۰ هزار دلار پول خرج شده بود. او ارتشی از خدمتکاران را در اختیار دارد. تنها یک مرد مسئول تهیه چای او و یک مرد دیگر مسئول تهیه قلیان برای اوست.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
منصف باشیم
اگه به خدا ایمان دارید کار این آقازاده صددرصد اشتباهه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خدا حفظشون كنه. اينا براي ما نعمتن
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این باید بیاد لجن زاده ه شاگردی کنه درس اصراف و ریخت و پاش و پول نون سر سفره مردم رو خرج .... خانمهای آمریکایی کردن یاد بگیره. بنده خدا یه اسب سوار شده و یه ماهی هم گرفته... دوتا بچه پیشی یتیم هم به فرزندی قبول کرده.
پاسخ
الکی خوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
ماهم خاوری ها داریم که پول رو بدون زحمت بردن کانادا زندگی لاکچری کنن .نه درس بخونه نه هم که ارث باباش بوده باشه . حالا شما دنبال قاتل بروسلی هستی ... پسر امیر قطره نوش جونش .شبی ۶۰۰دلار هزینه هتل زیاده . مسافرحونه شوش شبی چقدر میگیره
پاسخ
اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
اقا زاده قطری شفاف کارافرین اطرافیان است .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
نوش جونش همه کشورش دررفاه نسبی هستند شاهزاده هم اینجوری زندگی کنه ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
همین که ایران دست خیرش برای همه ی کشور های رنج دیده درازه کافیه .دیگه کشور محرومی نمیمونه که کس دیگه ای بهش کمک کنه .اینکه ما تو ایران چه مشکلات و کمبودهایی داریم هم دلیلش اینه که فقط نگران مشکلات و کمبودهای کشور های دیگه هستیم و از بابت ایران و مردمش خیالمون راحته که با صبر مشکلات رو پشت سر میزارن
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
وقتی کویت بود اسمی ازهمین قطرنبود کویت تو نیا زبانزدهمگان بید هزینه جنگ صدام بایران ازجیب کویت پرداخت میشد آخرش چه بلای سرش اومد حالا قطر بیشتر سرمایه اشون صرف عیاشی وازاون بدتر داعش تامین می‌کرد پول میداد قتل عام کنن وقتی خدا یه نعمت دراختیارشون گذشته پولشان زیاده آفریقا گرسنه زیاد داره کمک کنن
پاسخ
بنده خدا
United States of America
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
در جواب کسانی که میگویند:" اینها پول اختلاس نیست و حاصل تجارت خودشان است و ... "!
پس یک جوان هم سن و سال ایشان که تازه فارغ التحصیل شده و هیچ سابقه کار و آشنا و پارتی و کسی که از طریق آن شخص در محل کار و اداره و ... اعمال نفوذ کند و ...
هم میتواند همین طور مثل ایشان وارد بازار کار شده و تجارت کند و چنین زندگی برای خود بسازد؟!
پاسخ
ناشناس
نه حق با بنده خداست.
حتما ارز ٤٢٠٠گرفته و يا انحصار وارداتي از چين در اختيار داره و يا شايد وأم چند هزار ميلياردي گرفته و يا با كمك بر و بچ اختلاس مباركي كرده و فلنگ رو بسته امريكا.
شايد هم زمين خواري يا جنگل خواري و....
ناشناس
بنده جان
اونجا خبري از اختلاس نييييست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
حرف اخر:
افتاب نوشتي شاهزاده اي در ميان زنان زيبا
كو
كو عكس؟
همت تو فقط عكس اون رو بايك ماهي گذاشتي.
پاسخ
کاکلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
حوصله ام ازکامنت گذاشتن هم سررفته بابا...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
نوش جانشان از زندگی لذت می برند.
پاسخ
ناشناس
Romania
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
از آقا زاده های ایرانی چه خبر؟
پاسخ
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
راستی از سوشا سبحانی چه خبر
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
از انگل زاده ها یاد گرفته
پاسخ
ناشناس
نه انگل زاده هاي نو كيسه ما از عقده شون سعي ميكنند اداي شاهزاده ها رو دربيارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
به نظرمن به این افراد نگید اقازاده بلکه بهتره بهشون بگید انگل زاده چون این لقب بهتر وبیشتر بهشون میاد ودر شان وشخصیت اونهاس
پاسخ
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
تو ایران آقازاده نداریم انگل زاده هستند
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
بابا اسمش روشه شاهزاده
پاسخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ازآقازاده های خانم ابتکار چه خبر؟
پاسخ
ناشناس
ناشناس٨:٥٢
اينجا رو بايد گفت انگل زاده
ناشناس
Indonesia
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
من اسم انگل زاده را بهتر میپسندم . بهتره به همین نام اسم برده بشن
پاسخ
رضا
Singapore
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ما مردم ایران مردم فهمیده هستیم ودوست داریم زندگی خوبی داشته باشیم
پاسخ
رضا
Singapore
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ما مردم ایران مردم فهمیده هستیم ودوست داریم زندگی خوبی داشته باشیم
پاسخ
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو....
پاسخ
ناشناس
نه
خود كرده را تدبير نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
این حقشه چون تمام مردم کشورش به راحتی میتونن تمام عشق حال های اینو داشته باشن .کارگر های کشور ما افغانی هستن کارگر های کشور ایشون جونای ما ایران هستش
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
حداقل مردم کشورش تو کانتینر زندگی نمیکنن
پاسخ
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
هی میگی چند ساله قطر بودی؟ انگار کسانی که قطر نیستن انگار خبر هیچی رو ندارن !! نخیر داداش گلم !! اینطور نیس. الان که با وجود اینترنت دنیا شده مثل یه دهات !! در ضمن من قطر بدنیا اومدم ایرانی الاصل بزرگ ‌شده قطر هستم. در ضمن اسمش روشه (شاهزاده) و از زمانهای قدیم ‌هم ‌هیچ شاه و پادشاهی گدا نبوده !! شاهزاده هست نه گدا زاده !! خیلی خوبه لااقل مدرک قلابی نداره !
پاسخ
ایرانی
دمت گرم جوابشو دادی خیلی رو مخ بود
ناشناس
در ابوظبي مبل فروشي دارم.
چه احساسي داري وقتي رئيس رئيس امارات شيخ خليفه بن زايد بدون هيچ نگهباني بيايد جلو مغازه و از تو احوالپرسي كند و بپرسد همه چي درسته؟ كسي مزاحم كار شما نيست؟
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
در بدر آقا زاده های ایران حسرت یک سفرچهار روزه دارند ولی پول ندارند
پاسخ
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آقا زاده های قطر ول کنید از آقا زاده ی وطنی چه خبر
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
کمی هم از زندگی فقیرانه آقازاده های کشور خودمون نشون بدیم بد نیست شاید فقط چند مورد جزئی در این کشورها باشد البته زندگی مردمشون هم خالی از رفاه وآسایش نیست آقا زاده های کشور ما که تعدادشون سر به فلک کشیده روی اینها رو سفید کردند
پاسخ
آ آ
United States of America
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آقازاده های ما که دست همه را از پشت بستن اینها اگه خودشون خرج میکنند مردمشون هم رفاه دارن ما چی که...،مردم در بدبختی دست وپا میزنند،
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اگر راست میگین از آقازاده های ایران هم نمایش بذارین
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اگر راست میگین از آقازاده های ایران هم نمایش بذارین
پاسخ
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
حداقل اونا از بیت المال و حق، مردم نمیبرن برای عشق و حالشون
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
شاه باشی وگدا فقط اعمال دومترکفن بیش نیست اخرت
پاسخ
ناشناس
والا میترسم اون دنیا هم یقه ی ما بدبخت بیچاره هارو بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مردم کشورشان در رفاه هستن
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
لفظ اقازاده خوب نیست باید گفت نکبت زاده یا انگل زاده
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
البته ما تو ایران صدها نفر از این اقازاده های ...رو داریم .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اولا این اصطلاح آقازاده از فرهنگ‌خود پاک‌کنید این ها انگل هستند بیت المال را به تاراج میبرند باید گفت دزد زاده .‌ملت به خود احترام بگذارید مگر شما نوکر زاده هستید که یک عده ای را آقازاده می نامید در اسلام انسان‌باید به خود حرمت بگذارد
پاسخ
ناشناس
اینا که خودشون نبردن بهشون دادن بهتره بگیم لجن زاده
ناشناس
دقیقا ! یا بهتره بگیم یک مشت گدازاده از راه رسیدندو....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آقازادهای ما شاهزاده اونها را میزارند جیبشان
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خدا میفرماید حق فقیران را توی مال اغنیا گذاشتم اگر ندهند ان دنیا جواب باید بدهند
پاسخ
ناشناس
خب چرا خدا اینکارو کرده. حق هرکسیو میداد به خودش. از دهن خدا هم حرف میزنید.
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مرگ بر امریکا.
پاسخ
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
.... آقازاده‌ها ی داخلی و خارجی حالم بهم میخوره از هرچی آقازاده هست
پاسخ
ناشناس
شاهزاده
داريم
و اشغال زاده
اقا زاده يعني چه؟
تكليف خودت رو معلوم كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
الان یه سوال این عکس آخریه ماهی رو دار زدن؟
پاسخ
ناشناس
نه
داره باهاش ميرقصه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
لااقل اونا شاهزاده هستن. میفهمین؟
پاسخ
کاظمی
Hong Kong
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چنین انسان هایی ،واقعا باعث ننگ جامعه ی اسلام هستند‌ایران وغیرایران نداره.پولداربودن دلیل براصراف
نادیده گرفتن اصل آموزه های دینی نیست. قطرکشوری به اندازه ی یکی ازشهرهای کوچک ایران است که از درآمدنفتی بالایی نیزبرخورداراست.ومثل ایران دشمنان داخلی وخارجی نداردکه شبانه روز وبدون وقفه وباصرف بودجه های فراوان درپی تخریب ونابودی آن باشند.
پاسخ
ناشناس
هر روزم دشمنان مونم بیشتر میشه...
ناشناس
اونم از مردمش دزدیده.؟ کسی به شما تکلیف کرده که با کل دنیا مشکل داشته باشی؟
ناشناس
Singapore
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
یه نیگا به ساشا سبحانی ونمونه های دیگه هم بکنینن درمورد اونا هم بنویسین که چطور با پول ملت بدبخت ...کاری میکنن
پاسخ
ناشناس
اين نكبت كه اسمشو بردي از ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
این سایت " آفتاب" هم یک چیزش می شه. این همه از این.....وطنی داریم به بیگانه گیر داده.
پاسخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خدا مارو ببخشه که در مورد آقازاده هامون بد قضاوت کردیم. بچه های اونا میرن لاس وگاس. ما فکر کرویم آقازاده های ما هستن....
پاسخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
زیاد افسوس زندگی مرفع را نخوریم قرآن ازشون به اسم ملاء ومترف یاد کرده به اندازه رفع نیاز زندگی خوبه رفاه انسان رو فاسد میکنه. خداعاقبت بخیرمون کنه
پاسخ
مجید
قرآن خیلی چیزهایی دیگه هم گفته که بهش عمل نمیشه. قرآن نگفته یه عده با دزدی باعث بیچارگی بقیه بشن و خونشون رو بخورن
ناشناس
خدا توی سوره ماعون در مورد کسانی که مردم از ضروریات زندگیشون منع می کنند هم حرف زده ،
ناشناس
اینو راست میگی . نمیبینید مردم قطر و حاکمانشون چقدرفاسد و دزد تشریف دارن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اینا پول خودشونه شاهزاده اند نه اینکه سرمایه پول مردومو به تاراج ببرن......
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اونا چندتا شاهزاده دارن ما هزاران آقازاده سیری ناپذیر.مردم قطر در رفاه زندگی میکنند .......
پاسخ
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بله درست است مردم قطردرآسایشندوتعدادآقازاده هایش هم انگشت شمارامامتاسفانه درکشورماژنهای برترسربه فلک کشیده وتعداد آنهاقابل شمارش نیست.
پاسخ
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
وقت کردین آقا زاده خودتونم بزارید
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
عزیزان اینقدر خودتونو اذیت نکنین خودم کردم لعنت بر خودم باد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
البته باید برای پوشاندن عیب و مشکلات داخلی دنبال مشابه خارجی گشت.بسیار مقبول است.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بازم به اونالااقل چندنفرهستن...
پاسخ
علی
United States of America
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آقایان به آقازاده هاشون درس چراغ خاموش داده اند.و اگر رو کنند میبینیم
که ما چقدر لاکچریتر هستیم.
پاسخ
ناشناس
درود بر شما.گل گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مردمانش در رفاه هستند بذار اینم خوش باشه
نه مثل ایران که مردم ازرفقر و. گرسنگی میمیرند و اقازاده های در خارج در رفاه
پاسخ
ناشناس
همين شاهزاده
اگر روزي از نزديك بابت كاري ايشان راببيني از تواضع و مرام و همت او متعجب ميشوي
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
هر وقت از توبره بیت المال ایرانیا تناول کردن هووش کنین بره
هر قدر هم بخورن به گرد پای امثال آقازاده ها نمیرسن
راستی یادمون رفت دلار چند؟
پاسخ
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
واقعا همینطوره...
پاسخ
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
میگین شاهزاده
اسمش روش هست اگه اونا هم مثل من و شما زندگی کنن باید تعجب کرد
مثل اختلاس گرای ما آقازاده .. نیستن
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
از گلوی مردمش بریده ایا تو کشورش دختر 11 ساله بخاطر یک دست لباس شب عید خودکشی میکنه هرچند اسراف بده
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
به جاش مردم قطر در بهترین رفاه هستن
پاسخ
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
حالم بهم می خوره ازتون
پاسخ
ناشناس
خانم گل
از كي؟
از ما
از اين افتاب
يا
از قطري ها؟؟
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خدا بیشترش بهش بده.کشورش پولدارترین جهانه.مثل ما هست که روی ثروت خوابیدیم و بدبختیم.
پاسخ
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چیه خبری مثلا خواستی بگی این عیش و نوش ها برای اونها هم هست...مردم قطر در رفاه هستن این ریخت پاش ها نوش جونش لا اقل درس میخونه مدرک قلابی و پولی نمیگیره فردا هم به در مملکتش هم میخوره عیشش هم کرده ...
پاسخ
ناشناس
شما چند وقت قطر بودی؟
ناشناس
شما كه هي مينويسي چند وقت قطر بودي
خودت جند وقت قطر بودي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بجای اینکه اونارو میبینین به آقازاده های خودمون یه توجه کنین
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دمشگرم با این زندگی لاکچریش
پاسخ
ناشناس
همين اقا نزد مردم كشورش محبوبيت فوق العاده اي دارد
قطعا برايش مهم نيست ما چه فكر ميكنيم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دراین که این روش زندگی اشتباه و اسراف است و کازینو و قمار و شهوت رانی حرام است شکی نیست
اما بهتر است اشتباهات خودمان و اسراف های خودمان را ببینیم.
پاسخ
ناشناس
چی میگی تو.....اونجا لااقل مردمش تقریبا در اسایش اند حالا نوش جونش داره...اما اینجا پول دست بزرگانه..مردم هم می دوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مردمش در آسایشند..این پول پشیزی از سرمایه کشورش نیست.
ناشناس
با تمام شرايطي كه براي كشورش مهيا كرده
جعفرقلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مردم قطر همه در رفاه کامل هستن و جزو قویترین اقتصادهای جهان با سرانه درآمد بسیار بالا قرار دارند و زیاد عجیب نیست طرز زندگی ایشون در اون کشور
ناشناس
و داراي قويترين پاسپورت در جهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
شبیه پسر خیلی از اختلاس گران ما..
ناشناس
اشتباه نكن
اين پول ها از اختلاس نيست
اين اقا شاهزاده ست و پولي اگر خرج ميكنه حاصل تجارت شخص خود اوست.
نه از وأم هاي بانكي با سود ناچيزه كه پس ندهد و نه از ارز ارزون توماني و يا نه از سر كيسه كردن مردم كشورش با انواع حقه ها و يا نه از واردات اجناس بي كيفيت و ارائه انها به مردم كشورش انهم چند برابر قيمت خريد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
این شاهزادس
شاهزاده کشوری که مردمانش در رفاه و اسایشند
ایرادی ندارد این شاهزاده به عنوان نماینده کشورش قدرت انگیزه خواسته ها و......مردمانش را به رخ جهانیان بکشد. حتما پشت میز مذاکره سیاسی اقتصادی تاثیر دارد
فرق دارد با اقا زاد های ایران. که مایه شرمساری هستند
ناشناس
شما چند سال قطر زندگی کردی؟
ناشناس
جواب ٩:٤٤ حرف حسابه
بله
من اقوام زيادي در قطر
متاسفانه بعضي از سرافكندگي فقط جلو پاي خود وا ميبينند و جهان را همين قدر كوچك.
كاش ياد ميگرفتيم با سربلندي به جهان بنگريم تا تفاوت ها راببينيم و فرق سطح زندگي و رفاه و تحصيل و بهداشت مردمان كشور هاي نه چندان دور تا يارانه توهين امير ٤٥هزار توماني را ببینیم
ناشناس
دوست ناشناس چرندیاتت رو خودت یکبار بخون
ناشناس
ناشناس٠٠:٥٠
قدرت درك تو پايينه
عادت كرده اي به سر افكندگي و فقط جلو پاهاتو ميبيني
اين يعني تمام قدرت درك و ديد شما ته سر كوچه تونه
نه تمام دنيا كوچه شما نيست و كمي انطرف تر از مرز هايمان (نه هم ان طرف دنيا) هستند مردماني كه ميتوانند زندگي كنند ،ميفهمي زندگي
ناشناس
بعضي از زندگي فقط لج و مخالفت و دشمني انهم با تمام دنيا ميفهمند و جالب نام انرا ارزش ميدانند(صد البته اين فقط تظاهري بيش نيست و زندگي مرفه فرزندان همين أفراد در كشورهاي دشمن خوانده گوياي باطن است و..)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خاورمیانه است دیگر.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مگه آقازاده های ما کمترند،
پاسخ